Bildbomb!

Varit en riktigt härlig dag med mina bästa<3
Och min mamma är ju så sjuk hahah satt så många sköna kommentarer idag va!!
Påväg i bilen upp till mig

Johanna: kolla ett rådjur
Annika: nej, kan inte vara ett rådjur, måste vara en känguru, den ser lite hängig ut!
Johanna dör av skratt: vafan är vi i Australien eller?
Annika: men den var ju så liten!

Sen sitter vi ute och tar ett glas vid och johanna säger något om mina bröst och mamma säger, ja men mina är samma men dom är lite längr ner bara. haha vad då mobba sig själv ;)
Sen sa hon precis att när jag blev biten av en katt för att jag räddade Oliwer så sa hon nu; De va väl tur att de va du som blev biten och inte Oliwer för då skulle de ju blivit dyrt för mig de blev ju inte så dyrt när du åkte till sjukhuset! Man ba taaack hahah :D<3

Men nu ska de bli film och chips och dip :D
Nu blir det en liten bildbomb från dag :)









Riktigt härlig dag!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback