Blandade känslor!

Idag blev det jobb igen. Gick riktigt bra idag och har fått massa beröm att jag är duktig så då blir det extra kul att jobba :) Så i morgon kommer jag köra gärnet så jag håller min gryma nivå ;)
Men när jag kom hem så va jag glad och står och prata med älsklingen hur bra det hade gått idag och så, då ringer mamma och jag visste att nu händer det. Hon säger att hon nu har varit och tagit bort Alice ;( Blev sjukt ledsen... Att man kan bli så ledsen för ett djur är egentligen sjukt men de är något som alltid finns där och alltid ger än kärlek <3
Vill ju självklart att hon ska må bra och inte lida så detta va ju bäst beslut eftersom hon blev så dålig nu i slutet men det känns så jävla jobbigt :( Mina fina lilla prinsessa <3
Men idag fick jag och älsk vårat paket som vi har väntat på <3 Synd att inte allt va helt rätt men då ska vi nog kunna fixa till:)
Så idag är det riktigt blandade känslor är både glad och ledsen på samma gång.. Så de får bli en pizza på de här och lägga på sig några extra kilo!:)
image descriptionMammas fina <3 1995-08-06/2012-05-14<3<3

Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG

tack så jätte mycket :) vad gör du för kul? kramar

2012-05-15 @ 12:09:21 URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback