För varmt!

Jag skoja igår att de va varmt på bussen för idag då va de varmt! Ni vet när man går in i en bastu och drar in i näsan och de typ kan bränna. Så va de på bussen hem idag och då överdriver jag inte! Fy fan jag ville bara av. Blev ju som en kall dusch när man kom ut fast de va varmt ute. Fy fan skaffa bättre bussar om dom vill att man ska åka med!
Men blev iaf att möta upp Liam, tayson och älsk i stan då köpte en vi keps till Liam och lekte på lekplatsen. Så när vi kom hem så slängde jag av mina kläder för jag hade fan byxor på mig idag dum som jag är!
Men blev att leka lite på utsidan och softa lite och nu har vi precis ätit:) blir nog att gå ner till sjön snart så tayson kan få bada lite. Men tråkigt bara att solen har gått i moln men som tur är så är de ju fortfarande varmt:)

Busungen leker:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback