Längtar!

Igår efter jobbet så drog jag och älsk till hans pappa och fika sen skulle jag ut och ta en promenad med Karolina men precis när jag kom till henne så börja de ös regna! Så stog vi utanför och rökte så hörde vi att de börja åska och båda skriker som fan haha ;) men som tur va hörde vi inget mer efter den gången så de va ju bra de. Lite jobbigt att båda va as rädd och själva i en lägenhet;)
Men idag har jag iaf jobbat, som vanligt känns det som nu för tiden! Alla tar lång helg nu men jag ska jobba två dagar till sen är jag ledig lite!
Och jag längtar verkligen till fredag för då kommer mina bästa. Mamma, bubben och Johanna<3 så kommer bli en riktig myshelg. Kommer pussa och krama på min lilla gris hela helgen!!<3 kommer nog bli lite trångt här hemma men de får gå;)
Så känner mig lite stressad vet inte varför egentligen men blir jämt sån. Vill få ordning ordentligt och så jobbar man på de. Men duscha precis och då passa jag på att duscha badrummet så nu är det rent och fint:)
Har fått massage av min älskling nu så ska lägga mig i soffan och kolla tv sen blir det sängen för mig:)


Min bubbe!<3 pussas och kramas massa i helgen!


Kommentarer
Johanna

aha, du ska inte pussa på mig hela tiden med då :O :( ?

2012-05-16 @ 21:48:06 URL: http://johannaelinaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback