Riktigt härlig dag!

Idag va de ju verkligen sjukt fint väder! Så idag åkte vinterpälsen bort och shortsen åkte på;)
Så fixade mig och sedan åkte till Karolina så åkte vi och sola och badade. De har varit varmt idag men inte i vattnet fy fan vad kallt de va! Men vi gjorde de iaf;) sen åkte vi hem till henne och hon va sjukt sugen på kräftor så de fick bli att äta kräftor haha men de va riktigt gott faktiskt:)
Så nu har jag precis kommit hem till älsklingen och ska mysa ner mig i soffan och mysa med min älskling som jag har varit tillsammans med i tio månader idag:)<3

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback