Sol och bad!

Idag drog jag Karolina ut igen och sola och idag fick Tayson hänga med också:) och han har verkligen aldrig gillat vatten så idag så drog vi i han och shit vad han älskar det :D han har hoppat och simmat i vattnet hela dagen vi fick knappt upp honom när vi skulle upp;) men idag va de jätte härligt i vattnet inte alls lika kallt som de va igår. Så vi har varit ute hela dagen och sen drog vi hem till henne och åt tacos:) va faktiskt länge sen jag åt de nu.
Nä så har verkligen haft en toppen dag och jag har verkligen fått färg! Igår kändes de som om jag inte fick någon färg alls men de har jag idag för är helt röd i ansiktet och blivit massa brun:)
Så nu har jag och älsk precis duschat så ska jag slappa lite sen får de väl bli sängen för bör upp och jobba i morgon:( fy fan vill verkligen inte nu när det är så fint väder!! Hatar att sitta inne då:( men men får försöka dra mig dit och göra mitt bästa.
Men här är lite bilder från dagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback