Värme!

Idag har de varit en till varm och härlig dag:) så började dagen med en promenad till bussen så har jag haft utbildning på jobbet hela dagen. Skit tråkigt verkligen för man blir så jävla trött! Men ganska skönt ändå för får massa raster:)
När jag slutade gick jag på den varmaste bussen jag har varit med om! Fy fan säger jag bara håll på att dö typ. Så blev snabbt hem och packa ihop badkläder och dra med älsk och tayson till stranden:) köpte en pizza på vägen ner så satt och myste vid vattnet. Och tayson badade som en galning idag med haha så söt är han. Skäller som en galning och tycker de är as kul när det skvätter;)
Så nu har vi precis kommit hem så nu blir det en kall cola och mys med min babe<3

image description

image description

image description

image description

image description

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback